E-kaubanduse veebisaidi edu ei sõltu ainult toodete kvaliteedist, mängus on hulk muid tegureid. Kaks kõige olulisemat on saidi turustamine ja kujundus. On teatud funktsioone, mis aitavad muuta e-kaubanduse veebisaidi klientide jaoks kasutajasõbralikumaks ja omanike vaatenurgast hõlpsamini hallatavaks. Kuid saidi kujundamisel võib olla keeruline arvestada kõigi nende oluliste e-kaubanduse veebisaidi funktsioonide ja stiilielementidega. Õnneks on meie e-kaubanduse veebisaitide kujundamise meeskonnad siin, et teid aidata!

1. Mobiiliga ühilduvus, reageeriv disain

Peaageu pooled külalised tulevad teie veebilehele mobiilist või tahvlist. Webly pakub täielikult reageerivat e-kaubanduse veebisaiti, mis muudab veebilehed hästi renderdatavaks igat tüüpi seadmetes (nt laiekraaniga lauamonitorid, sülearvutid, tahvelarvutid ja mobiiltelefonid). See aitab suurendada tarbijani jõudmist kõigis mobiilseadmetes ja parandada internetis ostlemise kogemust. Pakume 100% mobiilile reageerivat veebisaidi kujundust.

2. Ostukorv

Ostukorvi disain on see, mis aitab ostu sooritada ja konversiooni suurendada. Ebaselge ostukorv, funktsioonide ja teabe puudumine võib kergesti kallutada kliendi ostmast ja üldse lahkuma teie lehelt. Seega on vaja hoolikalt läbi mõelda ostukorvi kujundus ja sellest tulenevalt kassalehe kujundus. Kui protsess toimib sujuvalt ja viib kliendi ostu sooritamiseni sujuvalt, on see märk heast ostukorvist.

3. Kasutajasõbralik navigeerimine

Võti, mis aitab klientidel kiiresti leida vajalikke tooteid on kasutajasõbralik navigatsioonisüsteem. Tooted tuleks loogiliselt kategoriseerida, kõige populaarsemad kategooriad loetledes esimesena.

Mõned otsivad tooteid konkreetselt kaubamärgi järgi, teised aga ostlevad kategooriate järgi. Seega tuleks navigeerimisriba hoolikalt planeerida, nii et see pakuks võimalikult palju võimalusi teie klientidele.

4. Kliendi sisselogimine

Kliendi sisselogimine võimaldab saidi külastajatel luua teie poe jaoks konto ja järgmise külastuse ajal sisse logida. See on kasulik kliendi tegevuse jälgimiseks ja reklaamide/kampaaniate haldamiseks.

5. Otsinguriba

E-kaubanduse saitidel kasutab toodetes navigeerimiseks saidi otsinguriba kuni 60% külastajatest. Need kasutajad näitavad selget kavatsust osta, sisestades tootenimed, mida nad soovivad sirvida. Seetõttu soovite tagada, et otsing funktsioneerib ideaalselt ja kliendil on võimalik oma toode leida kui see pole täpselt kirjutatud

6.Lahke tagastus- ja vahetuspoliitika

Veebimüügis on tagastus vältimatu. Kliendid tagastavad tooteid mitmel põhjusel, näiteks kahjustatud toode, vale kaup, toode näeb välja teistsugune kui veebis jne.

Kui soovite suurendada tarbijate usaldust müüdavate toodete vastu, pakkuge heldet tagastuspoliitikat ja lisage see oma tootelehele. Asetage see ostukorvi lisamise nupu lähedale, nii suurendada tõenäosust, et sellel on ostude arvule positiivne mõju.

7.Filter millega saab valida toote kättesaamis kiiruse.

Andke kliendile võimalus sorteerida kohale toimetamis kiiruse järgi. Näiteks paku klientidele kauba saadavuse filtrit, mis sorteerib tooted vastavalt kättesaamise aja järgi. See annab teile parima võimaluse konverteerida külastajad kellel on kauba kättesaamisega kiire klientideks ja säästab teid närvilisest kliendist, kui te ei suuda kaupa piisavalt kiiresti kohale toimetada.

8.Mitme vaatega tooteleht

E-kaubanduse tootelehtede kujundamisel pidage meeles et klient soovib vaadata tooteid mitme nurga alt. Saate oma tootelehti optimeerida, kuvades mitut tootepilti, kasutada suumi, 360-kraadised vaated.

9. Tootevideod

Video lisamine toote lehtedele võib suurendada konversioone.

Think With Google’i andmetel ütles üle 50% ostjatest, et veebivideod aitasid neil otsustada, millist kaubamärki või toodet osta. Enamik poode platvorme võimaldab jaemüüjatel lisada oma tootelehtedele videosid ja pilte.

Kvaliteetsete tootepiltide ja videote kasutamine aitab müüa oma tooteid veebis ja poes.

10. Sooduskupongid

See funtsioon võimaldab Teie klientidel sisestada kupogikoodi.  Koodi võib näiteks  anda kliendile uudiskirjaga liitumise eest, vanadel klientidele saata, et neid Teie uuesti lehele meelitada või siis kampaaniate käigus välja anda.

See toimib kõigil kohandatud e-kaubanduse veebisaitidel. Kupongikoodid võivad olla oluline funktsioon uute ja korduvate klientide meelitamiseks. Nii et planeerige vastavalt ja hallake oma veebisaidil sooduskupongi strateegiat.

11. Tellimuse jälgimine

Kui teie klient on tellimuse esitanud, on tema peamiseks küsimuseks, millal mu tellimus kohale jõuab. Tehke klientidele oma veebisaidil tellimuse hetke oleku kontrollimine lihtsaks.

Tehke oma kliendile tellimuste jälgimise leht, mis ei nõua klientidelt sisselogimist. Nad vajavad lihtsalt oma e-posti aadressi ja tellimuse numbrit, mille nad said tellimuse kinnitusmeil.

12. Tarneinformatsioon

Hoidke oma e-kaubanduse veebisaidil selge tarneteave. Halb saatmise kogemus mõjutab negatiivselt teie ettevõtet ja vähendada tarbijausaldust. See mõjutab teie kaubamärgi mainet, klientide lojaalsust ja võib suurendada kulusid. 

13. Meiliturundus

Mailchimpi võrdlus näitajate kohaselt on e-kaubandusega tegelevate ettevõtete saadetud meilide keskmine avamise määr 15,68% ja klikkide määr 2,01%.

See on oluline, arvestades seda kui palju tulu teie saadetud e-mailid võivad genereerida. 

Kui külastajad ei soorita ostu teie e-poes, siis ta enda uudiskirja tellijaks saamine oleks paremuselt järgmine paris asi. See võimaldab teil jõuda nendeni tulevaste müügi- ja meilikampaaniatega.

14.Mitmekeelne tugi

Kui teil on unikaalne toode, siis mitmekeelne e-pood on suurepärane võimalus, teie kliendibaasi laiendada. Teil kaks võimalust, et toetada erikeelseid külastajaid. Kasutage Google’i tõlget, et aidata klientidel teie veebisaiti nende keelde tõlkida või looge oma veebisaidist mitu versiooni konkreetsete keelte jaoks.

15. Lojaalsusprogramm

Kas soovite suurendada klientide hoidmist? Üks võimalus julgustada inimesi teie e-poest uuesti ostlema on lojaalsusprogrammi pakkumine. Kliendid saavad liituda tasuta ja teenida punkte, mida saab lunastada toodete ja teenuste eest veebis.

Need on tavaliselt tasuta või tasulised programmid, kus kliendid saavad privaatset või varakult juurdepääsu parimatele pakkumistele. Paljud võimaldavad klientidel koguda punkte ostude eest, mis toovad kaasa erinevaid hüvesid, näiteks allahindlus nende järgmisest ostust või tasuta tooteid.

16.Isikuandmete poliitika

Sõltuvalt teie e-poe asukohast ja klientidest, keda see teenindab, võib teie sait vajada privaatsuspoliitikat, mis teavitab külastajaid nende kohta teie veebisaidil kogutud andmetest, kasutavatest küpsistest ja muid analüüsitööriistadest.

Tähtis on anda kliendile võimalus loobuda ebavajalikest küpsistest ja jätta ainult need, mis on absoluutselt vajalikud teie kodulehe toimuvuseks.

17. Igat tüüpi aruandlus tööriistad

Tooteanalüüs

Muutke oma e-kaubanduse platvormi andmed kasutatavaks statistikaks, mis aitab teil hallata laoseisu, teha hinnakujundus otsuseid, mõista hooajalisi ostu trende ja suurendada oma kasumit. 

Google’i analüüsi integreerimine

Google Analytics on Google’i pakutav esmaklassiline veebianalüütika teenus, mis jälgib ja annab aru veebisaidi liiklusest.  See on nüüd Internetis kõige laialdasemalt kasutatav veebianalüütika teenus.

18. Uute toodete leht

Tänapäeval teatavad paljud veebipõhised jaemüügi kanalid oma platvormidel uutest saabumistest. Selleks tuleb ka oma lehele teha uute toodete leht. Sellel lehel tutvustatakse kõiki poe uusimaid tooteid. See on suurepärane viis uute kollektsioonide tutvustamine veebi ostlejatele. Igas veebipoes peaks olema vähemalt üks, et olla kindel, et kõige uuemad tooted saavad otsest tähelepanu. Lisaks muudab see reklaamimise lihtsaks.

19. Vestlusbotid 

Vestlusbotid pole põhimõtteliselt muud kui tarkvaraprogrammid, mis stimuleerivad inimestega sarnast vestlust.

Need võimaldavad ettevõttel oma kasutajate ja potentsiaalsete klientidega reaalajas suhelda. E-poe suurim eelis on see, et sa saad klientidele müüa 24/7, vestlusbotid aitavad sul pakkuda kliendituge 24/7 ka.

20. E-poe laadimise kiirus

Kellelgi pole aega veebilehe avamist kaua oodata, kui tal on võimalus liikuda järgmisele veebisaidile. See, kui kiiresti teie veebisait avatakse, ei mängi otsustavat rolli mitte ainult SEO järjestamisel, vaid parandab ka kasutajakogemust. Veebilehe  laadimise kiirust mõjutavad paljud tegurid, näiteks serveri valik, milliseid pluginaid või theme te kasutate, palju tooteid teie e-poes saab olema, kui hästi te optimeerite pilte, javascripti ja CSS-i.

Google’i järgi peaks laadimiskiirus olema alla 5 sekundi. Tegelikult 53% külastajatest juba lahkuvad kui see on üle 3 sekundi. Uuringute kohaselt langevad veebisaitide konversioonimäärad iga laadimis sekundiga 4,42% võrra, vahemikus null kuni viis sekundit.

21. Toote hulgi üleslaadimine, hulgi muutmine

Toodete hulgi üleslaadimine on üks olulisemaid funktsioone, mis säästab tohutul hulgal töötunde ja aitab ka selle protsessiga seotud pingutusi vähendada