Ehkki konversioonimäära optimeerimine ehk CRO ei ole tingimata otseselt seotud orgaanilise veebisaidi liikluse meelitamise või otsingumootori tulemuste lehel (SERP) asetusega, on konversioonimäära optimeerimisel SEO jaoks selged eelised.

  1. Täiustatud klientide ülevaade. Konversioonimäära optimeerimine aitab teil oma peamist vaatajaskonda paremini mõista ja leida milline keel või sõnum vastab nende vajadustele kõige paremini. Konversioonimäära optimeerimise eesmärk on leida teie ettevõttele õiged kliendid. Rohkemate inimeste ostmine ei too teie ärile midagi head kui nad pole õiget tüüpi inimesed!
  2. Parem ROI: kõrgem konversioonimäär tähendab, et kasutate rohkem oma ressursse. Kui uurite, kuidas oma värbamispüüdlustest maksimumi võtta, saate rohkem konversioone, ilma et peaksite leidma rohkem potentsiaalseid kliente.
  3. Parem skaleeritavus: kuigi teie vaatajaskonna suurus ei pruugi teie ettevõtte kasvades suureneda, võimaldab CRO teil kasvada ilma, et ressursse ja potentsiaalseid kliendid saaks otsa. Vaatajaskonda ei ole lõputult. Kui muudate rohkem sirvijaid ostjateks, saate oma ettevõtet kasvatada ilma, et potentsiaalsed kliendid otsa saaksid.
  4. Parem kasutuskogemus: kui kasutajad tunnevad end teie veebisaidil targana ja kogenud, kipuvad nad sinna pidama jääma. CRO uurib, mis teie saidil töötab. Kui kasutate seda, mis töötab ja laiendate seda saate parema kasutajakogemuse. Kasutajad, kes tunnevad, et teie sait on usaldusväärne ja informatiivne, suhtlevad sellega rohkem ningv mõnest võib isegi saada teie kaubamärgi soovitaja.
  5. Suurem usaldus: selleks, et kasutaja saaks jagada oma krediitkaarti, e-posti või mis tahes isiklikku teavet peab ta saiti tõeliselt usaldama. Teie veebisait on teie müügiinimene number üks. Nii nagu sisemine müügimeeskond, peab ka teie sait olema professionaalne, viisakas ja valmis vastama kõikidele teie klientide küsimustele.